Я, Головіна Світлана Валентинівна, учитель української мови та літератури вищої категорії, «старший учитель». Розпочала педагогічну діяльність у 1995 році в Мелітопольській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №8. До цього навчального закладу я прийшла ще в 1982 році, як учениця першого класу. В 1992 році у стінах рідної школи отримала атестат про середню освіту. В цьому ж році вступила до Бердянського державного педагогічного інституту, щоб продовжити родинну педагогічну династію.
Обрала фах учителя української мови, літератури та народознавства, через те, що з дитинства захоплююсь мовою, піснями, звичаями, традиціями українського народу.
Сьогодні працюю над проблемною темою «Формування духовно збагаченої особистості на уроках української мови та літератури в системі особистісно орієнтованого навчання».
Я постійно навчаюся та здобуваю нові знання, намагаючись реалізувати абсолютно всі ідеї під час проведення своїх уроків. Постійно перебуваю у творчому пошуку, а тому мої пріоритети у викладанні час від часу змінюються. Проте я ніколи не відступлюся від свого педагогічного кредо «Я завжди там, де труд, де людно, де разом думки й почуття. Без чистоти творити трудно, без творчості нема життя!» Тож згідно цього правила я й відкриваю секрети української мови та літератури своїм учням.
Для полегшення роботи учнів я виконую багато ролей. Я і менеджер діяльності у класі, і радник, відповідаючи на запитання учнів та спрямовуючи їхні відповіді, і співрозмовник та учасник процесу навчання разом з учнями. Інколи для виконання якоїсь певної ролі слід мати акторську майстерність.
В педагогічній діяльності надаю перевагу тим методам, які звернені до свідомості й активності учнів у навчанні, тобто особистісно орієнтованим методам навчання: «ажурна пилка», робота в парах та групах, «карусель», «коло ідей», «акваріум», «мікрофон» тощо.
Для зацікавлення вивчення української мови намагаюся залучати додаткові цікаві країнознавчі матеріали. В моєму арсеналі є велика добірка роздаткового матеріалу, граматичних таблиць, різноманітного унаочнення.
Постійно працюю над підвищенням культури мови учнів, щоб виплекати в душі дитини прагнення мовної майстерності, якій властиві образність та творчість. Особливу увагу приділяю розвитку духовності на уроках української мови та літератури, виховую свідомого громадянина, патріота своєї Батьківщини.
Працюючи класним керівником 6-А класу намагаюся створювати царину доброзичливості, що досягається шляхом «авансування» особистості, використанням методів, прийомів, змістом яких є довіра, розуміння, інтерес до учня, повага до його гідності. Розвиваю у своїх вихованців самоповагу, визнання своєї унікальності й неповторності.
Обрала фах учителя української мови, літератури та народознавства, через те, що з дитинства захоплююсь мовою, піснями, звичаями, традиціями українського народу.
Сьогодні працюю над проблемною темою «Формування духовно збагаченої особистості на уроках української мови та літератури в системі особистісно орієнтованого навчання».
Я постійно навчаюся та здобуваю нові знання, намагаючись реалізувати абсолютно всі ідеї під час проведення своїх уроків. Постійно перебуваю у творчому пошуку, а тому мої пріоритети у викладанні час від часу змінюються. Проте я ніколи не відступлюся від свого педагогічного кредо «Я завжди там, де труд, де людно, де разом думки й почуття. Без чистоти творити трудно, без творчості нема життя!» Тож згідно цього правила я й відкриваю секрети української мови та літератури своїм учням.
Для полегшення роботи учнів я виконую багато ролей. Я і менеджер діяльності у класі, і радник, відповідаючи на запитання учнів та спрямовуючи їхні відповіді, і співрозмовник та учасник процесу навчання разом з учнями. Інколи для виконання якоїсь певної ролі слід мати акторську майстерність.
В педагогічній діяльності надаю перевагу тим методам, які звернені до свідомості й активності учнів у навчанні, тобто особистісно орієнтованим методам навчання: «ажурна пилка», робота в парах та групах, «карусель», «коло ідей», «акваріум», «мікрофон» тощо.
Для зацікавлення вивчення української мови намагаюся залучати додаткові цікаві країнознавчі матеріали. В моєму арсеналі є велика добірка роздаткового матеріалу, граматичних таблиць, різноманітного унаочнення.
Постійно працюю над підвищенням культури мови учнів, щоб виплекати в душі дитини прагнення мовної майстерності, якій властиві образність та творчість. Особливу увагу приділяю розвитку духовності на уроках української мови та літератури, виховую свідомого громадянина, патріота своєї Батьківщини.
Працюючи класним керівником 6-А класу намагаюся створювати царину доброзичливості, що досягається шляхом «авансування» особистості, використанням методів, прийомів, змістом яких є довіра, розуміння, інтерес до учня, повага до його гідності. Розвиваю у своїх вихованців самоповагу, визнання своєї унікальності й неповторності.
Світлана Валентинівна, ви найкращий вчитель!!!!!!!!!!!!!!!!
ВідповістиВидалитиЯ в вас верю.Владюня
ВідповістиВидалитиСвета! Мы рады за тебя. Удачи тебе в твоей работе. Поздравляем с праздником. Желаем здоровья и семейного счастья. Семья Кочененко.
ВідповістиВидалитиВи дуже гарна і талановита
ВідповістиВидалитиВи сама найкраща вчителька)
ВідповістиВидалитиМи вас кохаємо:*
ТАКІЙ ЛЮДИНІ, ТАКОМУ ВЧИТЕЛЮ довірити виховувати, навчати дитину можна!!! Усього найкращого, СВІТЛАНО ВАЛЕНТИНІВНО!
ВідповістиВидалитиРаїса Пилипівна та Світлана Валентинівна - найкращі класні керівники! Бажаю творчої наснаги! Підтримка буде. СЛАВА УКРАЇНІ!!!!!!!!!!!
ВідповістиВидалити